Jazz haender

Hej.

Kvinden ovenstående er opkaldt Jazz. Hun har været stigende hendes negle i 22 år. Hendes længste foranstaltninger to fødder. Hun blev profileret på Min Strange Addiction i aftes, og samtidig være afhængige af søm voksende slår mig som at være afhængige af den langsomste depotkapsel tænkelige, jeg klager ikke. Jeg kom til at lære alt om, hvordan hun gør ting (herunder tørre hendes ladyparts - se nedenfor), og hvordan hun betragter hendes negle (\ "dyrebar til hjertet \" og \ "piges bedste ven \"). Jeg skrev om hende for arbejde, og jeg har også gjort hende min helt, men intet fanger krøllede og krogede negle ligesom at se dem i aktion, så jeg lavede en masse Gif af hendes nedenfor. Jeg tror, ​​du vil opdage, at dette sætter min gif mur Coko til skamme.

Jeg elsker at showet sat Jazz i situationer, som maksimeret hendes latterlighed, som at spise hummer og krabber, som hun aldrig havde gjort før. Endnu bedre: mens frokost, hun fortalte hende at spise følgesvend (hendes ... niece måske?), At nogen i indkøbscentret var kommet hen til hende og fortalte hende, at hun troede Jazz negle var modbydelige. \ "De er bare misundelige, \" var følgesvend svar. Jeg ved, det er ofte det rigtige at sige, men noget siger mig, at det ikke var tilfældet i denne konfrontation.

Jazz har en masse ord, der står på hendes negle, i varierende grader af morskab:

Her er de bedste (selvom \ "Escalade \" er en stærk sekund):

Jeg vil gerne tro, at disse er hendes negle navne - det er ikke langt væk, da hun refererer til dem med den samme mængde stolthed og bekymring, da hendes børn. Og koteletter, tror jeg.

Og just in case du var bekymret for Jazz overvinde hendes afhængighed:

Hvad tror du det er, Intervention?

Ingen kommentarer: