Vaek med de gode tilbud og frem med de bedste

 


Mange fagforeninger har efterhånden nogle gode tilbud, men hvorfor nøjes med de gode, når man kan få de bedste? Og hvad er et godt tilbud egentlig, når det handler om fagforeninger? Fagforeninger prøver i dag at lokke kunder med mange gode ting, som rabatter på rejser, dagligvarer og billige medlemskaber i andre slags foreninger. Som kunde kan man være glad, fordi man på grund af fagforeningernes priskrig får en masse ud af det.


 


Tilbud og serviceydelser


En fagforening prøver at gøre så meget som muligt for at sørge for at kunden er tilfreds. For eksempel tilbyder mange, at man de første par måneder kan tegne et gratis medlemskab, og hvis man ikke er tilfreds, kan man bare annullere det igen. Desuden tilbyder de mange rabatter på varer og ydelser hos samarbejdspartnere. Mange har deres eget fagblad, hvor de månedligt informerer om de nyeste udviklinger på arbejdsmarkedet, eller de fortæller om andre arbejdsmiljømæssige forhold. Det gælder altså om at samle så mange informationer som muligt og måske endda kontakte den enkelte fagforening, så man kan få et overblik over deres tilbud og et indtryk af klimaet indenfor fagforeningen. Undersøg også, om der er mange, der har haft succes med hjælp fra den enkelte fagforening, eller om stemningen er overvejende negativ.

Ingen kommentarer: