I lyset af den seneste kontrovers over råvare checkoff reklame for ost, kan nogle spekulerer hvorfor der ikke er tilsvarende reklame for frugt og grøntsager.
En nylig arbejdsdokument (. Pdf) af et hold økonomer fra Cornell og Arizona State bruger et laboratorium eksperiment for at vurdere den potentielle forbruger reaktion på flere forskellige frugter og grøntsager reklame strategier. Papir ved Jura Liaukonyte, Bradley Rickard, Harry Kaiser, og timothe Richards fandt i denne forbruger laboratorium indstilling, at bredt funderet reklame for hele kategorien af frugt og grøntsager syntes mere lovende end særskilte reklamer for bestemte produkter. Adskil reklamer for hvert produkt kan kannibalisere hinanden.
En tidligere undersøgelse i Australien skønnes positive konsekvenser af en frugt og grøntsager reklamekampagne Forfatterne konkluderede:.. \ "Vedvarende, veludført social marketing er effektiv til at forbedre ernæring viden, holdninger og forbrugeradfærd The Go for 2 & 5 Kampagnen giver vejledning til fremtidige ernæring fremme gennem social markedsføring. \ "
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar